Alla inlägg under april 2010

Av Ylva - 3 april 2010 19:26

Jag tittade, den släpps i Juni. Magnus är ute och firar det vackra vädret, han o Mattias har klätt upp sig och allt. Måste vänta på mitt kort eftersom mamma inte orkar besöka banken. Vill spela sims! (drömjobb hette den)

Av Ylva - 3 april 2010 19:17

Är inne på mammas dator eftersom en för evigt symbol för dinosaurier ockuperat min dator. Vi har besök från Norge, måste sova. Nu. Fick maaaassa choklad igår. Den ända som inte gav mig choklad var Sabina, som gav mig sims 3 expansionpack. I alla fall pengarna till den. Åker nog och köper den imorgon med nämnda människa. Men den kanske inte ens finns i butiker än, borde kolla. Har en bajslåt på hjärnan, minns ju inte ens vad den heter! Vill spela sims, går icke!

Hade 

Av Ylva - 2 april 2010 14:50

Haha, igår när jag kom hem från basen var Irma och Susan Björqvist hemma! De bor ju i Sundsvall! Blev ganska chockad, konstigt nog. Gör iordning mat och sånt. Ungefär, jag sitter ju här och skriver medans pappa gör det tekniska jobbet. Hans fel att han tog över och ändrar mitt recept så jag fattar nada! 

 Jag spelade massa Seal Hunter med Irma nu på morgonen och börjar bli bättre, men det är ganska ironiskt att en vegetarian (-) sitter och skjuter sälar och djurrättsaktivister.. :D


Av Ylva - 1 april 2010 16:11

Nu kommer massa bilder som på något sätt beskriver min dag. Förutom när vi förlorade i vollebolli. Något fel med stavningen?? Hm.   


En amanda här nere, mkt vacker bild, och en nödvänding mörk bild utav födelsedagsbarnet.     En Emmelie människa och en bild från förra året som jag inte vet varför den är här. Nu är texten vanlig igen...     En Emmelie (igen) och en Dani.      Catfight! Och min cykel.     

Av Ylva - 1 april 2010 14:08

Ska åka o köpa cykel, måste springa. Ska ju hinna med basen vid fem också!

Kommer tbx med bilder om dagen, mohaha...

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards