Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ylva - 23 april 2010 18:24

  Lyssnar på Queen och skriver en liten berättelse om en kvinnlig människa i Rom på Romartiden. Kommer aldrig skriva klart den, men det är roligt att försöka. Bagheera har lagt sig på golvet och stirrar på mig. Han luktar inte gott. Han luktar kiss. Och skog. Han har säkert fått massa fästingar redan. Guccis har erövrat akvariet. Och herregud (som jag inte tror på men..) det är nog om katterna!

  Måste komma ihåg att öva på Matten denna helg. Och öva på bas och piano.. Tråkig helg. Bagheera piper, vänta. Men det behöver man ju inte säga! :)

Gick ner och släppte ut gubben och såg på lite Vampier Diariiis..

Orkar inte säga något viktigt idag. Eller betydelsefullt. Läs om texten. Den handlar ju om ingenting:)

Och just det, har ingen aning om vad jag skrev för knäpp rubrik.

Av Ylva - 23 april 2010 18:09

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
-- Queen


Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards