Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ylva - 10 april 2010 21:55

Läser dåliga norska böcker. Och har tråkigt. Det är så tråkigt framför datorn. Stackars människor som jobbar med datorer också, skulle inte klara av det. Ont i huvudet, men är ganska säker på att det är onödig information. Men å andra sidan kanske jag inte har nödvändig info heller. Gick ner till ån med Nina och Sabina. 

En viktig sak människor ska lära sig och som är ganska grundläggande. Att säga NEJ! En dum människa jag känner kan inte det ordet vilket har kostat honom massa pengar. Okej, bara 100 kronor. Men endå. Det spelar ingen stor roll om man skadar någons känslor. Man ska ju vara huvudrollsinnehavaren i sitt egna liv! (citat från The Holiday) Hm. Det var Ylvas moralkaka. Mohaha!

Läste precis Stolthet och Fördom för 1000 gången. Jag måste nog vara så tråkig att jag lägger mig tidigt idag, SOL! Den gjorde mig besviken idag, det lilla stora gasklotet!

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards