Alla inlägg den 6 april 2010

Av Ylva - 6 april 2010 18:35

Usch, tittar på skräptv. Och ännu värre är att jag som vanligt blir vettskrämd. Och ingen är hemma, bra att det inte är mörkt. Då hade ju allt vart värre. Väldigt bra att det finns reklam för lättskrämda människor som jag.  En människa som på 3:an för tillfället får panik.

Var som sagt i stan idag och köpte några saker som jag inte kommer ihåg. 


Av Ylva - 6 april 2010 13:01

Mohaha, ska åka in till stan med Maama och skaffa VISA-kortet. Förhoppningsvis, har ingen bild på mig själv. Ingen aning hur det fungerar :) Spelar sims, har en familj där pappan gjort slut med mamman så han kan gifta sig rikt, samtidigt som mamman bor kvar och föder hans barn. jag dödade pappans pappa elr nåt sånt och mammans lillasyster är den bästa gubben jag spelat på länge. Med undantag. Gillar den egyptiska källaren lillasystern bor i. Mysig. Förutom när den ser läskig ut, det är lite svårt att få den mysig då...

Usch, ointressant. Måste somna om, men då hinner jag inte.

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards