Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ylva - 11 april 2010 19:18

Sol! Mysig dag, som innehåller ingenting förutom att jag läst ut Boktjuven och 2 andra dåliga böcker. Åkte inte till Allum med Sabina, och orkade inte hoppa studsmatta direkt med kattmat.

Började må dåligt igår så jag har vart borta från datorn hela dagen. Det här räknas inte. Men nu börjar jag må dåligt eftersom jag fått solsting. Imorgon börjar skolan, jag måste hitta min väska!!

Jag skulle vilja flyga. Helst till södra Frankrike eller Japan. Hejsan. Jag är en liten människa med liten huvudvärk och är trött. Klockan halv 8.

Vind. För mycket för att spela Badminton med Saabinaa. För lite för att flyga runt i en tromb.

Boktjuven är en mycket bra bok och rekomenderas. Om någon orkar göra det är de mycket duktiga och icke-excisterande.

Jordgubbsaft är gott varmt när man har ont i halsen. Och man bränner sig på fingrarna.

Från mig den 11 april två år innan värdens undergång enligt Maya-indianerna.

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards