Alla inlägg den 5 april 2010

Av Ylva - 5 april 2010 01:11

Förlåt, fatta inte att jag tryckte på knappen hundra ggr! :D

Av Ylva - 5 april 2010 01:03

Såg precis (2 h sen) på en utav Helena Bonhem Carters första filmer, hon var pytteliten och spelade en liten människa som var drottning i 9 dagar innan Maria och Elisabet tog över. Lady Jane hette den, ganska bra. 1500-tals England var det ju ganska mycket prat om katoliker vr protestanter, så det var lite långtråkigt. Och i slutet (borde jag berätta? Vem som helst kan öppna en bok...) så blev hon och hennes man halshuggna för att de inte ville ändra på sin religion, mysigt. Måste verkligen sova nu, läser The Host i sträck, kan inte sluta. Äter massa choklad, va ett ganska kul recept på en rosen-tårta jag måste testa i Chokladboken. Men får ju vänta tills den röda rosen blommar igen, kanske min lilla rosa hinner. Insåg så tråkigt ointressant det måste vara att läsa nu, varför läser du? GÄSP!


Hade

Av Ylva - 5 april 2010 01:03

Såg precis (2 h sen) på en utav Helena Bonhem Carters första filmer, hon var pytteliten och spelade en liten människa som var drottning i 9 dagar innan Maria och Elisabet tog över. Lady Jane hette den, ganska bra. 1500-tals England var det ju ganska mycket prat om katoliker vr protestanter, så det var lite långtråkigt. Och i slutet (borde jag berätta? Vem som helst kan öppna en bok...) så blev hon och hennes man halshuggna för att de inte ville ändra på sin religion, mysigt. Måste verkligen sova nu, läser The Host i sträck, kan inte sluta. Äter massa choklad, va ett ganska kul recept på en rosen-tårta jag måste testa i Chokladboken. Men får ju vänta tills den röda rosen blommar igen, kanske min lilla rosa hinner. Insåg så tråkigt ointressant det måste vara att läsa nu, varför läser du? GÄSP!


Hade

Av Ylva - 5 april 2010 01:03

Såg precis (2 h sen) på en utav Helena Bonhem Carters första filmer, hon var pytteliten och spelade en liten människa som var drottning i 9 dagar innan Maria och Elisabet tog över. Lady Jane hette den, ganska bra. 1500-tals England var det ju ganska mycket prat om katoliker vr protestanter, så det var lite långtråkigt. Och i slutet (borde jag berätta? Vem som helst kan öppna en bok...) så blev hon och hennes man halshuggna för att de inte ville ändra på sin religion, mysigt. Måste verkligen sova nu, läser The Host i sträck, kan inte sluta. Äter massa choklad, va ett ganska kul recept på en rosen-tårta jag måste testa i Chokladboken. Men får ju vänta tills den röda rosen blommar igen, kanske min lilla rosa hinner. Insåg så tråkigt ointressant det måste vara att läsa nu, varför läser du? GÄSP!


Hade

Av Ylva - 5 april 2010 01:03

Såg precis (2 h sen) på en utav Helena Bonhem Carters första filmer, hon var pytteliten och spelade en liten människa som var drottning i 9 dagar innan Maria och Elisabet tog över. Lady Jane hette den, ganska bra. 1500-tals England var det ju ganska mycket prat om katoliker vr protestanter, så det var lite långtråkigt. Och i slutet (borde jag berätta? Vem som helst kan öppna en bok...) så blev hon och hennes man halshuggna för att de inte ville ändra på sin religion, mysigt. Måste verkligen sova nu, läser The Host i sträck, kan inte sluta. Äter massa choklad, va ett ganska kul recept på en rosen-tårta jag måste testa i Chokladboken. Men får ju vänta tills den röda rosen blommar igen, kanske min lilla rosa hinner. Insåg så tråkigt ointressant det måste vara att läsa nu, varför läser du? GÄSP!


Hade

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards