Alla inlägg den 24 april 2010

Av Ylva - 24 april 2010 12:47

  Ser inte denna bloggen lite kall ut? Men gillar headern och vet inte vad jag ska göra, men då gör jag ingenting. Ingen stor katastrof! :)

  Sitter och övar på Turning Japanese på basen, vet inte vad jag ska göra på mellanspelet... Jag vet jag tänkte säga något.. Jo, jag har ännu inte gett upp berättelsen! Det går inte framåt direkt men jag har inte gett upp. Det är mysigt att göra värdelösa saker medans man väntar på att människor ska vakna. Eller aa, bara Sabina-människan.

  Och nämnda människa ska åka till ehm.. Thailand? Nåt som började på T, kanske Turkiet. Nä, Turkiet ska hon åka till senare på året. Bajsunge. Men hon åker antagligen nästa vecka, men Islandsvulkanen kanske fortfarande är kvar då.

  Den bok jag har läst nu i 3 år om och om igen har jag märkt är en triologi. NU märkte jag det. Får låna de två andra om jag hinnner. Biblioteket ligger ju bredvid Pianot, i samma hus. Och appropå Pianor så har jag en läxa att öva på.


                    Hade!

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards