Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Ylva - 8 maj 2010 22:51

Jakten på Julia är en penga-sugande, idiotisk, mobbande, elak och (jag kommer inte på mer ord som passar in) serie. Det är läskigt att gå på vanlig audition, men att dela det i tio bitar och sända det över hela jävla svt är för mycket! Och duellen i slutet är ren mobbning, låta två stackare sjunga, samtidigt som de försöker sluta gråta. Morgan är en idiot, Darin dum i huvudet och programledaren kan inte säga en. Det sista är inget stort fel men ändå.


Oj, såg precis Underbara Älskade. En vanlig svensk deprimerande film. Med Michael Nyqvist. Såklart. Men för de konstiga människor som inte vet handlingen så är det en familj som är med i en bilolycka. Mamman och yngste sonen dör. Och så försöker pappan och sonen leva vidare.


"Guccis" står framför dörren  och vill ut, när jag öppnar så går hon och lägger sig på sin sidenkudde.


Spelade i gamlestadens happening idag. Gick dåligt, någon ringde mig mitt i. Hade ljudlöst så det kom bara vibrationer. Men jag tappade ändå bort mig. Människorna där är inte duktiga, så på kvällen åkte jag in till Magnus proffsiga konsert i Kristna Domkyrkans Gosskör. Mohaha. Ärad vare Gud i höjden osv osv. Det tog hundra år för dem att sjunga en rad! Men det var skitbra.


Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya. Och det är på nått sätt ditt fel. Men du kan inte glömma. Tex att Andra Avenyn är äntligen över! Det var ju det som var bekymrande, såg någon ens alla avsnitt? Jag såg bara det sista som råkade gå på tvn.


Du vet. Nu kommer jag säga hejdå osv osv. Du vet.



Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards