Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Ylva - 5 maj 2010 20:36

Im Happy again! Och du ska alltid lita på det som står i människors bloggar, människor ljuger aldrig. Aldrig.

Men såg den filmen idag, var så längesen att jag hade glömt bort det mesta. Ylva har tråkigt, Ylva försöker skriva sammanhängande. Det går inte bra. Försöker igen..


  Magnus försöker spela piano, vilket han brukar vara duktig på  men det låter lite dåligt idag..  Eller så är det bara önsketänkande eftersom jag självklart vill vara bättre än honom. :)

  Jag tror jag skrev förra veckan att jag tänkte gå på Lisebergs trädgårdsgrej, men det är ju denna helg. Mysig tradition med mamman. Quick Pass verkar vara.. dåligt.

  Är på min dator igen, fick tillbaka sladden som jag gjorde sönder. Inte mitt fel föresten, förutom det lilla obetydliga faktumet att jag kaboomade det.


Björnes magasin låten av en gubbe jag inte kommer ihåg namnet på är inte bra längre.


Hade

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards