Alla inlägg under mars 2010

Av Ylva - 26 mars 2010 23:22

Såg precis Under Toscanas sol, en jättebra film som verkligen borde ses! Den handlar om en kvinna som är nyskild tar en biljett hennes gravida kompis ger henne och åker till Toscana. Där köper hon ett renoveringsobjekt och går igenom olika faser. Inte så himla deprimerande. Finns en cool blondin med där också. Det kändes inte som om jag såg en film, jag insåg det inte i alla fall.

 

Av Ylva - 26 mars 2010 18:33

Varför vill jag ha en brasa nu?E

Tänkte mig en lite annorlunda brasa med den här var ju fin, från förra årets Valborg? Eller året innan det. Musikklass på något ställe som heter ???

Av Ylva - 26 mars 2010 17:59

Vi hade ingen kör idag, vilket alla blev väldigt ledsna för... Innan det var det ett matteprov då Hasse dumpade oss och vi fick en något rund vikarie. Det var otroligt mycket fågelkvitter under lektionen. Dumma fågel..

Ska barnvakta dessa människobarn imorgon!

   nr 3  

nr 2


Hittade ingen på nr 1 men de ser nästan likadana ut.

Av Ylva - 25 mars 2010 21:15

Jag försökte stirra mig i spegeln och blev rädd.




Min dator är sur på mig. Därför är det inte trevligt framför datorns milda sken.

 


Dåålig dag. Borde inte våren komma med bra dagar?

 

Hade

Av Ylva - 24 mars 2010 21:59

Om någon ser en min vänstra hjärnhalva så vill jag gärna ha tillbaks den. Tack!

Av Ylva - 24 mars 2010 17:45

Ja! Känner mig lite duktig för tillfället eftersom jag äntligen lyckats få kontakt med tandläkaren och basläraren ringde och sa massa konstiga saker, kom inte ihåg hans namn så får kolla det på hemsidan. Och det är ju i Bergsjön så jag får vara lite elak mot Diana... Mohaha

  Dålig dag enligt mig, Ahmed och Sabinaa är sjuka!

Min syn förvärras igen. Orkar inte gå till optikern än, jag kan ju fortfarande se ganska bra..  

Av Ylva - 22 mars 2010 19:15

  Skit också, kom på att idag hade varit en bra dag att ringa tandläkaren som stänger när jag kan ringa. Så glömde jag ju av det.. Passande att e-posten krånglar. Vet inte om jag har piano imorgon. Och kan bara fråga via e-post. Mycket passande.

  Gick ner till ån idag, var inte så illa eftersom det precis regnat. Men det var ganska svårt att gå upp och ner dit.. Och allt mittemellan. Gör inte om det tills tussilagosarna kommer.

 Hur stavar man "majssnitzel"? Tänkte i alla fall laga en. Men undrar vad de andra kommer äta då. Jag orkar ju inte laga nåt kött till dem om de inte ens är hemma. De får ta rester.  Majs blabla-en är mycket god med majonäs, så får sätta på lite potatis. Hade!

Av Ylva - 21 mars 2010 20:46

Måste påpeka att jag nu har ätit Ballerina Kladdkaka, doppad i mjölk.  Varför gör man en produkt som nästan inte går att äta utan att doppa i mjölk? Men den var ju otroligt god då! Untitled-1_01.png

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards