Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ylva - 19 mars 2010 21:22

Hittat Romeo & Julia Love Theme i en notbok och försöker lära mig den. Inte så himla svåra noter faktiskt. Har bara lite mycket problem med vänsterhanden eftersom jag spelar fel hela tiden och slutat spela för tillfället eftersom det ICKE går.

Vi har ett stämt piano! Mohaha!  


Jag har en fråga ang. denna video... Varför går en tjej i genomskinlig sidenklänning runt och gör nada?

Av Ylva - 19 mars 2010 18:08

Känns som om jag inte lever upp till förväntningarna bloggnamnet borde ge mig. Har inte ätit Ballerina Kladdkaka och heter kakmonstren-gommer-sig-i-kakburken! Inte för att det har någon logik med det namnet, men ändå.

Slutade tidigt idag, hoppa över kören. Jag fryser, sitter med en filt "vid datorns milda sken". Magnus tyst, undrar varför. Konstigt. Han kanske har gått. Tog ett vaccin idag. Kan inte klaga över att det gör ont för det gör det inte. Än.

Läst slutet på twilight 2 boken som jag inte kommer ihåg namnet på. Romantisk skit.

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards