Alla inlägg den 16 mars 2010

.

Av Ylva - 16 mars 2010 20:07

Ett citat från en norsk julkalender:

-Den som sover nisser icke...

-Och den som nisser sover icke.

Av Ylva - 16 mars 2010 18:31

Halo!

Tänkte på hur tråkigt det är med svart. Men jag tycker aå mycket om vit text att jag inte kan ta bort det. Det är trevligt med vita bokstäver när man skriver...


Mina fötter har svullnat till röda små solar. Så när jag tänkte på den trevliga tanken kom jag på att eftersom jag fått pappas dåliga sidor. Som familiär hyperkolestrolin elr vad det heter och en mycket dålig humor. Men med humorn kan man inte säga att man har en dålig. Man har en individuell humor. I alla fall så kom jag på att jag definitivt kommer få åderbrock om några (mååånga) år.


Mysigt, kan man inte göra nåt åt det? Vet pappa gjort massa operationer men hans ben ser ut som Spiderman 2 monstret av sten. Men med stora ådror som håller ihop allting...  


Det var ett tag sedan jag såg någon utav spiderman-filmerna. De är så patriotiska. Och det blir ännu mer störande att se alla amerikanska flaggor när Magnus klagar. Fanns det inga rykten om att Robert Pattinson skulle göra 4:an? Hoppas verkligen inte det. De är lite störande nu, men med den människan skulle den bli mer känd! Och det innebär att massa människor kommer att se den, och då blir det mer amerikanska flaggor och dåliga seriers moral. Men det går inte att göra en 4.a Skulle bli för mycket, och om de inte får med Robert Pablablabla så kostar det för mycket. Tack o lov!


Gucci hoppar på stolarna och klöser på soffan.  Mohaha, det är kul att skrika på en katt med en bra anledning. Hur stavar man tilll "mest"? Har aldrig lärt mig det.

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards