Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ylva - 15 augusti 2010 22:15

Haha, idag var en konstig dag m jobbet. Fortfarande lika tråkigt såklart, men på V.gatan så kom skitungarna! Några små människor som gillar Kärran.  De började ta och flytta på Kärran när jag gick in i trappuppgångarna så då tog jag den framför näsan på föräldrarna så skitungarna skulle låta bli den. Men de jävla föräldrarna bara skrattade och frågade sina barn med snälla röster om de skulle hjälpa mig.. Och det var väl okej ett tag, men sen blev de störande. Och när jag var färdig med V.gatan så ville de följa efter! Och jag försökte ju bli av med dem, jag menar de var ju för små för att få gå någonstans av föräldrarna. Och jag hoppades få se föräldrarna komma elr nåt sånt. Men det gjorde de ju såklart inte. Så jag gick till baksidan av V.gatan som jag hade hoppats på att bli av med skitungarna. Men det gick ju inte. Då räddade Johan mig! Han gick förbi och tittade på skitungarna elr nåt sånt när jag gick in i lägenheten o delade. Och sen sa han att skitungarna försökte ta Kärran och teaterviskade om det. Tur att Johan var där. För de gick när de inte fick tag på Kärran. Men det skulle ha gått ändå, eftersom det började störtregna. Verkligen, det var MYCKET regn. Så jag gjorde det sista och sen tog det lilla utav Villaområdet som fanns kvar. Då började det regna om möjligt mer! Fick stå under någons tak för att inte bli helt genomblöt. Men det blev jag ändå.. 

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards