Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Ylva - 8 juli 2010 10:48

Godmorgon! I går åkte jag o Sabina buss 35 min till Tofta Bad. En stor stoor strand. Jag badade fast jag inte kan bada. Sabina tyckte det var kallt. Jag förstår inte varför... :) 


Jag önskar vi kunde vara där längre. Får bli nästa år. Idag är det Nadjas födelsedag, ska gå och köpa något till henne snart. Nu är kusinerna i kneippbyn. Vi funderade på att åka dit, men för dyrt och ingen direkt lust.


Idag (torsdag) ska jag och sabina... sova! Men som sagt, ska ju köpa nåt till Nadja, äta lunch med mamma 12-14 och äta glass med kusinerna när de kommer hem och fira födelsedag. Nadja fyller nio år. Emma, Denice och Kenneth kom hit igår. 


Imorgon (fredag) ska vi träffa en släkting som bor norrut på landet med en gård och hästar o.s.v Ska hyra en minibuss.. 


I övermorgon (lördag) är det Miljöpartiets dag och det kan vi inte missa.


Dagen efter det ska vi städa huset så vi kanske får komma tbx nästa år och sen åker vi hem. Och då är vi hemma 3 dagar och så åker vi till Norge och hälsar på släkten. :)



Igår såg vi en görbra teater om den globala uppvärmningen och vad alla länder försökt göra för att minska utsläppen.

Kina ligger på PLUS 5%!


Snygg miljöbil :D   

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards