Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ylva - 17 juni 2010 13:01

Sitter och lyssnar på The show must go on och laddar upp mobil-bilder som är fula.. De senaste dagarna har jag varit med Sabina, typ hela tiden:) Här är några fula bilder..

Det är lite kaos i dem där sakerna, och alla är suddiga..


Sabinas hund som inte är Sabinas hund längre, de gav bort henne till en familj på lander. :( Söta hundkossan..    


  Slutscenen i 4 bröllop o 1 begravning. Mkt suddigt.

Läste ut triologin Härskarringen idag morse, en kvart sen kanske. Har kämpat med den i ett år nu. Jag glömde av att jag läste den i 7 månader och slutade vid Rohans hästgubbar. Slutet är ju helt anorlunda! Jag tänkte, men usch ringen är förstörd nu, det kan inte ta tvåhundra långa sidor att komma hem. Men filmerna har ju tagit bort det riktiga slutet! De kunde väl klämma in det även fast filmen är 4 timmar lång. Behöver inte såå många krigsscener.

The show must go on har nu bytts ut till 80 talets filmmusik, som Indiana Jones,  Dirty Dancing (I´ve had the time of my life) och Flashdance (What a feeling)

Med andra ord, dags att sluta.

Åh fy, nu kom Borta med vinden också! Bläh.

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards