Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Ylva - 22 februari 2010 20:18

Måndag. Har lekt i snöhögar idag. Ny musikteori-grupp. Hatar trummor och gitarr. Kanske lite mildare än hat men ändå. Vem tror att jag kan hålla takten? Tappar bara bort mig. Och kan inte spela ett A-ackord. Har aldrig sett en sån där gitarr not-skit. Måste klaga lite. Men varför satte de mig i den gruppen?


Ska se på film innan jag blir fullständigt galen. Sense & Sensibility eller Pride & Predjudice. Kanske Mansfield Park. Den är bättre, inte lika långtråkig.. Hm. Ser på den då.


Men att se på Jane Austen-filmer kanske är att vara galen. Bara medelålders+ som ens vet vad det är. Eller inte galen, onormal. Det låter bättre.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Ylva, en musikintreserad vegetarian minus som läser mycket böcker och tittar på många klassiska filmer.

Ge pengar till bröstcancerfonden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards